Vacaturebank

(Hoofd)trainer

08-02-2024

Trainer Dommelen 2 (per seizoen 24/25)

Wie zoeken wij?

• Een enthousiaste trainer (evt UEFA C/TC3 opgeleid of bereid dit te volgen) en aantoonbare ervaring bij een hoger jeugdteam qua leeftijdscategorie en/of in het seniorenvoetbal.
  • Bereid zich qua speelstijl en spelopvatting te committeren aan het technisch beleid van de vereniging, waarin de spelprincipes, formatie en speelwijze van alle elftallen vastgelegd zijn.
  • Coacht en begeleidt de spelers op een positieve wijze, waarbij zowel het team als het individu zich ontwikkelen, beter worden en resultaten halen.
  • Committeert zich aan het beleid van RKVV Dommelen om zoveel als mogelijk eigen jeugd in Dommelen 1 te laten spelen en stimuleert de implementatie van Dommelen 2 in het 1e elftal en de jeugdspelers in de gehele selectie.
  • Werkt actief mee aan gezamenlijke trainingen en wedstrijden (+/- 6 tot 8 activiteiten per seizoen) met 1e, 2e en Jo19-1 gezamenlijk, en ook wedstrijden van een o23-team wat in een ‘Kempische competitie’ speelt.
  • Een trainer die bereid is samen te werken met een bestaande trainer(s), de (medische) begeleiding, de technische commissie en trainers van o.a. Jo19-1.
  • Een trainer die actief betrokken is bij de spelersgroep en de vereniging, ook na de trainingen en wedstrijden. Is daardoor sociaal betrokken bij spelersgroep en is op de hoogte van zaken die bij spelers leven. Heeft teambuilding hoog in het vaandel.
  • Draagt RKVV Dommelen positief uit, zowel op wedstrijddagen als in het contact met andere trainers en clubs. Hij is op de hoogte van, en handelt naar de gedragcodes die gelden binnen RKVV Dommelen.
  • Bij voorkeur woonachtig in de regio De Kempen / Eindhoven.

Wat bieden wij ?

• Een gezellige en ambitieuze vereniging waar alle randvoorwaarden uitstekend geregeld zijn en er een cultuur is om gezamenlijk onze jeugd met plezier zo goed mogelijk op te leiden.
  • Directe ondersteuning vanuit de Technische Commissie van RKVV Dommelen, met een vast aanspreekpunt en ondersteuning door meerdere personen rondom de selectie.
  • Een marktconforme vergoeding, een kledingpakket en mogelijkheden tot het volgen van opleidingen en/of bijscholingen binnen en buiten de vereniging.
  • Een voorwaarde vanuit de vereniging is het kunnen overleggen van een VOG.

Heb jij interesse ?

Geïnteresseerde trainers kunnen solliciteren via het mailadres [email protected] t.a.v. Edo Peek & Tonnie van den Dungen. Bij vragen of meer informatie kan er contact met Edo opgenomen worden via 06-20197694.

Reageren op de vacature

* = verplicht