Schoolvoetbal

RKVV Dommelen organiseert op woensdag 10 april 2024 een KNVB Schoolvoetbaltoernooi voor alle groepen 5/6 van alle Valkenswaardse basisscholen. Het toernooi vindt plaats op Sportpark 't Heike van  14.00 tot 17.00 uur. Het toernooi wordt georganiseerd in samenspraak met Sportief Valkenswaard.

Inschrijven
Scholen en/of klassen die willen inschrijven, doen dat via de website van de KNVB. Via deze link kom je de speciale pagina van ons toernooi. Je schrijft in door te klikken op 'aanmelden' waarna je je gegevens invult. Je ontvangt een bevestiging van inschrijving en uiterlijk 2 weken vooraf ontvang je meer informatie vanuit RKVV Dommelen. Inschrijven kan t/m vr. 29 maart 2024.

Toernooi
Er wordt gespeeld in de wedstrijdvorm 6 tegen 6. Per wedstrijd mogen 8 spelers deelnemen aan de wedstrijd, dus maximaal 2 wissels. Een team mag uiteraard uit meer spelers bestaan. Er is een toernooi voor de categorie Gemengde/Jongens-teams en een toernooi voor alleen Meiden-teams (bij voldoende inschrijvingen). Het is de bedoeling dat de teams bestaan uit zowel kinderen die al voetballen, als kinderen die (nog) geen lid zijn van een voetbalvereniging. Alle deelnemers ontvangen zoiezo het unieke Schoolvoetbalvaantje !

De spelregels en reglementen van de wedstrijdvorm 6 tegen 6 zijn hier te vinden. De winnaars van beide categorieen stromen door naar de regiofinale op woensdag 15 mei.

Vragen?
Heb je nog vragen over het Schoolvoetbaltoernooi bij RKVV Dommelen? Stuur dan een mail naar [email protected]

KNVB Schoolvoetbal
Jaarlijks doen zo’n 200.000 jongens en meiden mee aan een lokaal KNVB Schoolvoetbaltoernooi. Deze toernooien worden lokaal georganiseerd door verschillende organisatoren, waaronder verenigingen, gemeentes en andere vrijwilligers voor de groepen 5/6 en 7/8. In onze gemeente organiseert VV De Valk het toernooi voor de groepen 7/8. Op deze pagina vind je alles over KNVB Schoolvoetbal, de lokale toernooien en vind je als lokale organisator of school alle relevante informatie en documenten.

Flyer_SV2024_V1.jpg