Vrienden voor onze Jeugd

Nieuw : 'Vrienden voor de Jeugd'

Wat gaan we doen?
Na enkele seizoenen ‘sparen’ heeft RKVV Dommelen geïnvesteerd in een unieke ‘voetbalkooi’ voor de jeugd van Dommelen! Er is een duurzaam kunstgrasveld gerealiseerd van 20x40 meter, voor zowel voor de trainingen van onze jeugdteams, als voor een ‘trapveldje’ voor de Dommelse jeugd!

Om o.a. deze investering van de vereniging te ondersteunen, is een nieuwe groep gestart, nl. ‘Vrienden voor onze jeugd’. Je wordt ‘vriend’ middels een jaarlijkse bijdrage van 100,00. Van het totaal opgehaalde bedrag wordt een vast gedeelte gereserveerd voor het nieuwe kunstgrasveldje (ivm onderhoud en toekomstige vervanging), het overige gedeelte komt ieder seizoen ten goede aan 1 of meerdere projecten binnen de vereniging. (zoals in verleden de Club van 100 ook deed) De Vrienden zullen gezamenlijk hierin meedenken en zeggenschap hebben waar het geld aan besteed worden. Het bedrag zal gedurende het seizoen via een betaalverzoek geínd worden bij de deelnemers.

Wat krijgen 'de Vrienden' ?
Met dit bedrag lever je een belangrijke bijdrage aan de vereniging en het voetbalplezier van onze jeugd! We bieden je ook enkele unieke tegenprestaties :
-1x per seizoen ‘jaarvergadering’ in de kantine (gezellig informeel samenzijn)
-1x per seizoen andere activiteit (bv. bezoek wedstrijd FC Eindhoven)
-toegang tot sponsoravond RKVV Dommelen
-vermelding op speciaal sponsorbord in kantine

Wil jij "Vriend voor onze Jeugd' worden?
Vul onderstaand formulier in. Alvast bedankt, mede namens onze jeugd!

Vrienden voor onze Jeugd

* = verplicht