Informatie webshop

Via RKVV Dommelen is het niet alleen mogelijk wedstrijdbroekjes en -sokken aan te schaffen, ook is er een breed assortiment van o.a. trainingsjassen, broeken, truien, tassen uit onze Dommelen-kledinglijn, die aangeschaft kunnen worden door onze leden, ouders, vrijwilligers en sponsoren. Bestelling door individuele leden, ouders of vrijwilligers verloopt via onze eigen webshop. (zie voor sponsoring, onderaan deze pagina)

De webshop is te vinden via de button 'winkel' in de menustructuur van onze website, of via deze link.

Bestelmomenten per seizoen
Er zijn per seizoen meerdere bestelmomenten, waarna de webshop-bestellingen geclusterd worden. Voor het seizoen 2023-2024 zijn dit volgende bestel- en levermomenten :
- t/m zondag 17 september / levering : za. 4 oktober
- t/m zondag 15 oktober / levering begin november
- t/m zondag 12 november / levering eind november (evt voor Sinterklaas!)
- t/m zondag 3 december / levering midden december (evt. voor Kerstmis!)
- t/m zondag 14 januari / levering begin februari
- t/m zondag 11 februari / levering begin maart
- t/m zondag 10 maart / levering eind maart
- t/m zondag 7 april / levering eind april

Wanneer kleding gereed is, kan de bestelde kleding bedrukt en wel afgehaald worden in de bestuurskamer (in de kantine) van sportpark 't Heike. Bestellers ontvangen vooraf een e-mail met bestelnummer.

Wedstrijdbroekjes en -sokken
Ieder lid dient zelf een wit wedstrijdbroekje en blauwe sokken via de vereniging aan te schaffen. Deze zijn verkrijgbaar in de kantine (aan de bar) en direct via pin af te rekenen en mee te nemen, deze zijn op voorraad. De kosten voor een broekje is 15,00 en voor een paar sokken 10,00.

Teamsponsoring ?
Mocht je kleding willen aanschaffen i.v.m. sponsoring van een team, dan graag contact opnemen met de sponsorcommissie via [email protected]. De afspraak binnen de vereniging is dat alle sponsorzaken (en dus alle kleding rondom de teams) via de sponsorcommissie verloopt, zoals vastgesteld in het kledingreglement van RKVV Dommelen.