Kledingreglement

Kledingreglement RKVV Dommelen                                                 Dommelen_Logo_transparant.png

• Het bestellen en leveren van alle kleding loopt ten alle tijden via de sponsorcommissie van RKVV Dommelen.
  • Kleding is altijd van het merk Jako.
  • De kleur van alle kleding is altijd blauw conform assortiment op onze website
  • Bedrukking van kleding loopt altijd via onze 'huisdrukker' (Allround Printing).
  • Een team draagt in eerste instantie zelf een potentiële sponsor aan, waarna de sponsorcommissie betrokken wordt in de realisatie van de sponsoring.
  • De uitgedeelde aantal shirts/kleding/tassen aan begin van seizoen is aan einde seizoen hetzelfde aantal ingeleverd. Ontbrekende items worden vergoed door het team.
  • De prijs van de kleding is altijd op basis van actuele calculatie door commissie in samenspraak met leveranciers in verband met bijvoorbeeld verschillen in gewenste bedrukking. (Er zijn wel vaste prijzen van alleen de kleding-items.)
  • De kleding en tassen dienen gewassen en schoon ingeleverd te worden, anders worden kosten in rekening gebracht.
  • Bij schade aan de kleding (bijvoorbeeld een kapotgetrokken wedstrijdshirt) of verloren kleding dient dit direct gemeld te worden bij de sponsorcommissie. (dus niet wachten tot einde van seizoen)
  • Ieder lid dient zelf een wedstrijdbroekje en sokken via de vereniging aan te schaffen. Deze zijn verkrijgbaar in de kantine, aan de bar.