Inschrijfformulier

Een bevestiging van deze inschrijving zal naar dit e-mail adres worden gestuurd.

Onderstaande gegevens graag invullen indien de persoon minderjarig is

Doorlopende Machtiging – SEPA

Om uw inschrijving compleet te maken is het noodzakelijk deze doorlopende machtiging voor het innen van de verschuldigde contributiegelden-Kosten voortvloeiend uitovertredingen en Eenmalige inschrijfgelden (€ 11,50) in te vullen. Betaling is uitsluitend mogelijk via doorlopende automatische incasso vooruit. Deze machtiging vervalt automatisch bij uitschrijven uit de vereniging.

Als u het niet eens bent met deze afschrijving kunt u deze laten terugboeken. Neem hiervoor binnen acht weken na afschrijving contact op met uw bank. Vraag uw bank naar de voorwaarden.

Indien de contributie door iemand anders (bv. Stichting Leergeld of Jeugdfonds Sport) betaald wordt, dan hieronder overal 'n.v.t.' (niet van toepassing) invullen.

Vul hier uw IBAN nummer in

Door uw akkoord* te geven voor deze doorlopende machtiging en op verzenden te klikken geeft u toestemming aan RKVV Dommelen om incasso-opdrachten te sturen naar uw bank om een bedrag van uw rekening af te schrijven voor contributiegelden-  Kosten voortvloeiend uitovertredingen en Eenmalige inschrijfgelden overeenkomstig de opdracht van RKVV Dommelen. Datum van verzending en ingevulde woonplaats gelden als datum/woonplaats van ondertekening van deze machtiging. Een kopie van deze aanmelding/machtiging zal worden verzonden aan het door u ingevulde e-mailadres.

Adresgegevens:
We maken u erop attent dat de KNVB uw adresgegevens ter beschikking kan stellen aan derden in verband met reclame- , marketing- en onderzoeksactiviteiten. De doorlevering van gegevens door de KNVB is onlosmakelijk verbonden aan uw lidmaatschap. Ook RKVV Dommelen kan uw gegevens ter beschikking stellen aan derden. Door akkoord te geven verklaart u hiermede bekend te zijn en akkoord te gaan met die gegevenslevering. Indien u niet akkoord gaat met de gegevenslevering door RKVV Dommelen dient u dit hier kenbaar te maken.

Incasso datum:
De contributie zal jaarlijks geïncasseerd worden medio Augustus

Informatie Incassant:
RKVV Dommelen, Loonderweg 15 5551 TE Dommelen/ Postbus 216, 5550 XX Valkenswaard

KvK nummer:  40235539
Incasso ID:NL04ZZZ402355390000
Rekeningnummer NL52 RABO0111801125

Het gebruik van persoonsgegevens van u of uw zoon/dochter conform de bepalingen in het privacyreglement

Het plaatsen van naam en foto bij uw zoon/dochters elftal of functie binnen de vereniging

Het maken van foto`s of filmpjes voor de website of voor het RKVV Dommelen account op de sociale media kanalen zoals facebook en twitter. Het zijn beelden waarop u of uw kind herkenbaar is bij RKVV Dommelen gerelateerde activiteiten

RKVV Dommelen bestaat uit vrijwilligers, en heeft altijd behoefte aan nieuwe vrijwilligers, zowel op als langs het veld, of in de organisatie en kantine. De verenigingen ondersteunen kan al vanaf 1x per maand, projectmatig (afgebakende periode in seizoen) of samen met meerdere personen.

* = verplicht