Vacaturebank

(Hoofd)trainer

18-10-2022

Trainer en/of coach jeugdteam

Geeft trainingen conform een Technische Beleidsplan:

Mini's : (5 en 6-jarigen)
Deze groep traint op zaterdagochtend, welke compleet in teken staat van plezier en de bal. De kinderen worden op een plezierige, laagdrempelige wijze uitgedaagd om de bal te gaan beheersen en 'vriendjes te worden met de bal'.

Jo8/Jo9 + Jo10/Jo11/Jo12 (F en E)
Naast plezier en enthousiasme, brengen we onze spelers/speelsters de basis-principes van het voetbalspel bij, waarbij de 'ik en de bal'  centraal staan. We gaan hier voor individuele ontwikkeling, door te laten ervaren, laten zien en laten voelen. Alles gebeurt hier met en door de bal, de kinderen leren met plezier spelenderwijs voetballen. Hoe meer in de richting van de Onder 12 komt, krijgt samenspelen steeds meer een plek in de ontwikkeling van de kinderen.

Jo13 t/m Jo19 (D t/m A)
In deze leeftijden gaan kinderen leren hoe zij in een  de “grote” wedstrijd hun voetbalvaardigheid kunnen gebruiken om deze wedstrijd samen te spelen Door middel van vereenvoudigde voetbalvormen gaan zij deze ervaringen kunnen opdoen en oefenen. Tevens zorgt de trainer/coach voor een veilige en prettige omgeving waardoor deze jongeren enthousiast blijven voor voetbal, o.a. door positieve begeleiding en het geven van aantrekkelijke trainingen.

Overige zaken :
* Alle jeugdteams trainen 2x per week. Uiteraard is het verzorgen van 1 training per
   week ook een optie. Waar mogelijk begeleidt en coacht hij/zijn het team ook bij de
   wedstrijden.
* Er is een mogelijkheid om in de praktijk begeleid te worden.
* Er is de beschikking over passende oefenstof voor iedere doelgroep.
* Onze jeudgtrainers zorgen voor discipline en naleving van de normen en waarden van
   de vereniging.
* De trainer/coach neemt deel aan het trainersoverleg.
* Er worden actief bijeenkomsten en opleidingen georganiseerd.
* Legt verantwoording af aan de categorie-coördinator.
* We zoeken ook keeperstrainers, en een rol van assistent-trainer is uiteraard ook
   mogelijk.

Tijdsinvestering:  tussen 3 en 10 uur per week, afhankelijk van de exacte invulling.

Meer informatie over training geven bij RKVV Dommelen, zie onze website.

Heb je interesse of vragen, neem contact op met Maarten de Backer, Hoofd Opleiding via [email protected] of 06-12974360.

Reageren op de vacature

* = verplicht