Sponsornieuws

Met trots presenteren wij onze nieuwe sponsor Rob Kwinten. Sinds november 2019 is hij gevestigd aan de Barentszstraat 12 te Valkenswaard, in de buurt van de Aldi. Hij richt zich met name op de verkoop van jonge tweedehandse kwaliteitsauto's. Rob heeft bij verschillende dealerbedrijven gewerkt, en daardoor jarenlang ervaring met in- en verkoop van auto's. Hierdoor beschikt hij tevens over een uitgebreid netwerk. Ga gerust eens bij hem langs om het aanbod te bekijken of je wensen te bespreken. Lees meer op https://www.robkwintenautos.nl/

image003.jpg

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

KEMPENCLADDING GROOT DOMMELEN TOERNOOI GROOT SUCCES !!

Op zaterdag 27 februari jl vond het 1e "KempenCladding Groot Dommelen Toernooi" plaats. Dit unieke toernooi werd voor de eerste maal georganiseerd door de jeugdopleiding van RKVV Dommelen en was direct een aanslaand succes. Zowel de kinderen, jeugd-vrijwilligers als de betrokken seniorenspelers waren het unaniem eens; dit smaakt naar meer !!

Het KempenCladding Groot Dommelen Toernooi is ontstaan door de nadrukkelijke wens om jeugd en senioren met elkaar te verbinden, zeker in deze tijden. Tijdens de kleine overleggen die het hoofdbestuur en TC de afgelopen weken voerden met afvaardigingen van ieder seniorenteam, werd dit idee gepresenteerd en meteen omarmd door de aanwezigen. Waar deze overleggen als thema 'verbinding'  hadden, werd deze dag en toernooi ook vanuit die filosofie georganiseerd. RKVV Dommelen is één vereniging, voor jong en oud en de verbinding daartussen moet juist in deze tijden verstevigd worden.

STEUN LOKAAL : CLUBSPONSOR VAN DE WEEK

Binnen het initiatief "Steun Lokaal' wordt iedere week een lokale sponsor van RKVV Dommelen in het zonnetje gezet. Deze week is dat van Sport+Revalidatie De Wedert (Van Hoof) te Valkenswaard.

Fitte en sterke atleten zijn niet meer weg te denken uit de hedendaagse sportwereld. Alle acties moeten sneller en krachtiger worden uitgevoerd. Denk aan de nieuwe wereldrecords die worden behaald op verschillende sportdisciplines en de hogere intensiteit waarmee de wedstrijden in teamsport worden gespeeld. Daar staat tegenover dat sporters na blessures zo snel mogelijk weer op hun topniveau ‘moeten’ terugkeren. Ze moeten zo snel mogelijk de weerstanden van hun sport aankunnen en dan ook fit blijven.

Onze personal/performance trainer Niels is er niet alleen voor de wedstrijdsporter, de performance trainer is er ook voor degene die als doel heeft om naast af te vallen, ook zijn of haar prestatie op elk niveau te verbeteren.
Bent u een topsporter, amateursporter of sport u op recreantenniveau? Niels is de aangewezen persoon om u optimaal te begeleiden. Goede begeleiding tijdens het sporten kan de kans op blessures verkleinen.

Personal_Training_2.jpg

De Performance Trainer ondersteunt u bij:
- krachttraining: 1-op-1 begeleiding, small group training of sportteams
- training programma’s
- looptraining
- accelereren en decelereren
- agility-draaien, wenden en keren
- conditie-/kracht opbouw na (chronische)ziekte

Personal_training1.jpg

Interesse of meer informatie ? Neem contact met ons op via 040-2010881 of kijk op onze website www.sportenrevalidatie.nl