Ouders

Ouders ; meer dan welkom bij RKVV Dommelen !
Ouders spelen een grote rol in de sportbeleving van hun kind: voor, tijdens en na de wedstrijd èn thuis. Een ouder is een rolmodel voor het kind, is toeschouwer, supporter en natuurlijk ook opvoeder. Daarom vinden wij dat alle ouders en andere supporters meer dan welkom zijn bij uit- en thuiswedstrijden om samen met alle vrijwilligers te genieten van het mooie voetbalspel.

We hebben wel een aantal spelregels opgesteld, welke u bij de Gedragcodes aantreft. Een aantal zijn zeer belangrijk daarin :
- spelplezier en ontwikkeling staan centraal !
- ben een voorbeeld voor uw kind en andere ouders langs de zijlijn !
- accepteer de beslissingen van scheids- en grensrechters.
- besef dat de begeleiding van de teams allemaal vrijwilligers zijn.
- indien er vragen en/of opmerkingen zijn, bespreek dit apart met de begeleiding van een team of met de
  coordinator van de leeftijdscategorie.

De complete Gedragscodes die binnen RKVV Dommelen gelden vindt u hier. Tevens zijn er afspraken opgesteld mbt wedstrijden op ons hoofdveld en de andere velden

Ouders ; zonder vrijwilligers geen vereniging!
Net als iedere andere vereniging, draait RKVV Dommelen op vrijwilligers. En zonder vrijwilligers, geen voetbal ! Binnen Dommelen zijn vrijwilligers altijd welkom en een vrijwilligersrol is er al voor 1 uur per week of 1x per seizoen. Een overzicht van diverse vrijwilligersrollen zijn hier opgesteld.

Mocht u interesse hebben in een rol als vrijwilliger, dan kunt u zich aanmelden via [email protected]. Een overzicht van diverse openstaande vacatures vind je op deze pagina.

Uiteraard kunt u op zaterdag of zondag ook iemand aanspreken, beneden in secretariaat/bestuurskamer. Wij zijn in ieder geval blij met iedere vorm van vrijwilligerswerk binnen onze vereniging !