Onze club

De voetbalvereniging is sinds 1983 thuis op sportpark ’t Heike aan de Loonderweg 15,5551 TE te Dommelen.
De accomodatie beschikt over kantine, keuken, kleed- en doucheruimten, materiaalopslagruimte(n), massageruimte en diverse vergaderruimtes. Gasten en spelers hebben voldoende parkeergelegenheid (fiets en auto). Verder beschikt het sportpark over een tweetal wedstrijdvelden en een tweetal trainingvelden.
Het hoofdveld (veld 1) is een kunstgrasveld dat in 2010 is aangelegd en gedurende het seizoen 2010-2011 in gebruik is genomen. De twee wedstrijdvelden en een trainingsveld zijn voorzien van verlichting. Het hoofdveld heeft tevens de beschikking over een overdekte zittribune.