Toernooien

"Uit"-toernooien :
Alle teams van RKVV Dommelen kunnen deelnemen aan toernooien die andere verenigingen organiseren. Hiervoor gelden een aantal spelregels, waaraan de teams zich dienen te conformeren :
  • Inschrijvingen lopen via RKVV Dommelen, dus niet zelf inschrijven.
  • Indien je wil deelnemen aan een toernooi, kun je dit aangeven via het mailadres [email protected]
  • Inschrijven = deelnemen, dus vooraf afstemmen met spelers/ouders of er voldoende spelers zijn. We zeggen, na inschrijven, niet af.
  • (Na)competitie, beker of eigen (verenigings)activiteiten hebben altijd voorrang boven deelname aan uit-toernooien.
  • Eventuele kosten zijn voor rekening van de teams zelf.
Voor de jeugdteams wordt er jaarlijks een overzicht samengesteld, welke gedeeld wordt met de team, wanneer alle toernooien binnen zijn. Hier vindt ieder team het aanbod en wordt ook geregistreerd waar ingeschreven is en welke bevestiging reeds ontvangen is.

"Thuis"-toernooien :
Indien er thuis-toernooien georganiseerd worden, zoals bijvoorbeeld een toernooi voor nieuwe teams, zal dit hier ook gepubliceerd worden. Gezien het vele aanbod van verenigingen in de regio en de beperkte tijd waarin deze allemaal plaatsvinden, organiseert RKVV Dommelen zelf geen toernooien. Mochten er mogelijkheden ontstaan om deze wel te organiseren, dan staan wij altijd open voor suggesties.