Stages

Binnen RKVV Dommelen zetten veel vrijwilligers zich in. Er bestaat ook de mogelijkheid om voor zowel leden als niet-leden van Dommelen om hun steentje bij te dragen en mee te helpen al die werkzaamheden uit te voeren, in de vorm van een stage. Dit kan op basis van een reguliere stage (bijvoorbeeld voor Fontys, CIOS of ROC/Summa studenten) of als maatschappelijke stage via Were Di of andere onderwijs-instelling.

Uitgangspunten voor alle stages binnen RKVV Dommelen

• Een stage gaat om vrijwiligerswerk bij RKVV Dommelen.
  • In overleg met de betreffende leerling(en) zal een stagetraject afgestemd worden, op basis van de eigen interesses en mogelijkheden binnen de vereniging. Er zijn o.a. de volgende mogelijkheden binnen de vereniging:
  1. Trainen, coachen en/of begeleiden jeugdleden
  2. Fluiten jeugdwedstrijden op zaterdagochtenden
  3. Organiseren van activiteiten
  4. Kantine-werkzaamheden
  5. Website en social media
  6. Marketing en reclame
  7. PR en communicatie
  8. Sponsoring
  9. Bestuurlijk
  10. Onderzoek onder diverse doelgroepen, zoals bijvoorbeeld ouders
  • De stage vindt plaats gedurende minimaal 1 complete helft van het seizoen. Waar het gaat om trainen, coachen of begeleiden van jeugdspelers gaat het om 1 volledig seizoen.
  • De stage start in het begin van het seizoen (1 sept.), of per 1 januari. (na winterstop)
  • RKVV Dommelen garandeert een veilige werk- en leeromgeving.
  • RKVV Dommelen zorgt voor vaste begeleiding van de leerlingen.
  • In overleg met de leerlingen zullen specifieke opdrachten uitgevoerd worden, al naar gelang de inhoud van de stage.
  • De stage zal met de betreffende leerling(en) geëvalueerd worden.
  • De betreffende school blijft eindverantwoordelijk voor de leerlingen, gedurende de stage bij RKVV Dommelen.

Door het volgen van je stage bij RKVV Dommelen kun je ook aansluiten bij extra activiteiten, zoals trainersbijeenkomsten, categorie-avonden en ook deelnemen als begeleider tijdens de VSN Specsavers Voetbaldagen.

Wanneer jeugdspelers interesse hebben in het volgen van hun stage bij RKVV Dommelen, dan kunnen zij zich aanmelden via onderstaand mailadres. Daarbij vernemen wij graag welke opleiding gevolgd wordt, wat daar mbt de stage gevraagd wordt en welke activiteiten je voorkeur hebben.

Mocht je een stage willen uitvoeren die hierboven niet vermeld staat, dan kun je uiteraard ook een mail sturen, wij staan altijd open voor nieuwe initiatieven !

Aanmelden kan via Maarten de Backer, [email protected] of 06-12974360 (Whats-app)