Update : Grote Club Actie 2017

22 oktober 2017 12:00

De enveloppen met de verkochte loten liggen boven in de postvakken klaar voor de begeleiding van de teams, met het verzoek deze uit te delen aan de verkopers van hun team. Spelers die hun boekje nog niet ingeleverd hebben, kunnen dit doen t/m za. 4 november. (boven in secretariaat). Er kunnen dus nog steeds loten verkocht worden !!

Bericht 20 september :
Alle jeugleden in de categorien mini's t/m Jo15/Mo15 hebben boekjes en brieven ontvangen om weer loten van de Grote Club Actie te gaan verkopen. De opbrengst van deze actie is volledig ten gunste van de jeugd van RKVV Dommelen. Daarnaast kunnen de jeugdleden zelf een zakcentje verdienen en zijn er tevens mooie prijzen te verdienen voor zowel koper als verkoper.

Wat moet je doen als verkoper om kans te maken op mooie prijzen ?

* Schrijf je naam in het boekje en ga langs de deuren bij je buren en/of bekenden en app
   of bel om zoveel mogelijk lotjes te verkopen. Lees het boekje en vul duidelijk je
   naam,team+ telfnr. in. Een lot kost €3,- en daarvan is € 0,30  voor jou.
* Vraag of ze Voetbalclub Dommelen willen steunen door een lotje van jou te kopen.
   Laat de mensen hun gegevens invullen op de intekenlijst in het boekje en iedereen die
   een lot koopt geef je een bedanktzegel uit het boekje. Neem bij het verkopen geen
   geld aan! Ze betalen pas als je het echte lot weer gaat brengen.
* Klaar met verkopen, dan lever de lijst snel in voor 14 oktober bij je leider of op het
   secretariaat.
* Hierna krijg je de lijst terug en moet je vlug de loten brengen en het geld ophalen. Het
   geld lever je in op het secretariaat boven op ons sportpark en wel zo snel mogelijk. Dus
   niet bij je leider en je geeft geen loten terug. Via de leider krijg jij later het geld wat jou
   toekomt !

Wat kun je als verkoper verdienen ?
* De winnaar per categorie krijgt een Dommelen trainingspak + bal.
* Bij 45 verkochte loten krijg je een Dommelen voetbaltas of Dommelen trui + bal.
* Bij 35 verkochte loten krijg je een Dommelen rugzak + bal.
* Bij 20 verkochte loten krijg je een voetbal.
Zie hier voor complete overzicht. Buiten deze prijzen krijg je natuurlijk ook 10% van je totale verkoop. (per lot 30 cent)

Wat kun je als koper winnen ?
Als je loten koopt, maak je kans op vele mooie prijzen, waaronder geldprijs van 100.000,00 en een Volkswagen Up. Alle prijzen van de GCA staan hier vermeld.

Meer informatie over de Grote Club Actie vind je op hun website.

Namens alle jeugdleden en vrijwilligers bedankt voor uw bijdrage !!

grote club actie jeugd