Voetballen bij RKVV Dommelen ?

21 augustus 2023 9:00

Heb jij na de zomervakantie zin om te gaan voetballen? Bij RKVV Dommelen is iedere jongen en meisje vanaf (bijna) 5 jaar van harte welkom! Ben je (bijna) 5 of 6 jaar, dan start jij bij de ‘mini’s’ en train je op zaterdagochtend. Ben je 7 jaar of ouder, dan kan je aansluiten bij één van onze teams! Zij trainen doordeweeks en spelen hun wedstrijden op zaterdagen.

In onderling overleg stemmen we een periode van kennismaken/proeftrainen af. Hij of zij maakt kennis met voetballen, de trainingen en de vereniging. Bevalt dit, blijf je lekker bij de mini’s actief op zaterdag. Bij de oudere teams stemmen we dan samen de mogelijkheden van spelen van wedstrijden af.

Aanmelden of meer weten?
Wil jij komen kennismaken, vul dan dit formulier op onze website in en wij nemen contact met je op! Heb je vragen, mail dan naar Maarten de Backer, via [email protected].

Niemand buitenspel!
RKVV Dommelen streeft erna dat ieder kind kan blijven voetballen, ook als het financieel wat lastiger wordt in een huishouden. Daarom heeft RKVV Dommelen sinds kort een ‘financieel contactpersoon’ aangesteld, die ouders en/of leden helpt om de juiste regelingen (waaronder Jeugdfonds Sport en Stichting Leergeld) te vinden om te zorgen dat kinderen kunnen blijven voetballen. Lees in dit artikel meer over dit initiatief.

Alle informatie over RKVV Dommelen vind je op onze website. Hier kan je ook meer vinden op ons andere aanbod, waaronder het beweegaanbod “Peutersport” voor 2- tot 4-jarigen.

23-24 jeugd