Proef- of meetrainen met RKVV Dommelen ? Iedereen is welkom !

3 juni 2020 7:30

De jeugd- en seniorenteams van onze vereniging trainen de komende periode door en de trainingen zijn niet alleen toegankelijk voor onze leden, ook niet-leden zijn van harte welkom ! Ben jij (bijna) 5 jaar, dan ben je al welkom bij onze mini's op zaterdagochtend en vanaf 7 jaar mag je doordeweeks èn zaterdag meedoen ! Meld je nu aan !

Heb jij interesse om bij Dommelen te komen voetballen ?
Ambitieuze en fanatieke spelers of speelsters die volgend seizoen bij Dommelen willen komen voetballen verzoeken wij zich zo snel als mogelijk te melden. De insteek van RKVV Dommelen is dat nieuwe spelers altijd vooraf (vrijblijvend) meetrainen in de betreffende categorie. Enerzijds voor de speler (en ouders) om zelf kennis te maken met de vereniging, anderzijds voor de trainers en coördinatoren om een beeld te krijgen bij een nieuwe speler.
Jeugdspelers kunnen contact opnemen met Maarten de Backer via [email protected] of (06) 12974360. Senioren-spelers kunnen zich melden bij Michael Rutten, voorzitter TC, via [email protected] of (06) 46375045.  Uiteraard kan je ook altijd contact met hen opnemen voor andere vragen over RKVV Dommelen.

Bovenstaande geldt voor jongens en meiden, in alle leeftijden (jeugd en senioren), beginners of ervaren spelers. Ook leden van andere sportverenigingen (die wellicht nog niet mogen sporten) zijn welkom om (gratis) mee te trainen met de jeugdteams van RKVV Dommelen.

Kennismakingsactiviteiten
Traditioneel organiseert RKVV Dommelen ieder seizoen kennismakingsactiviteiten voor jongens en meiden vanaf (bijna) 5 jaar oud. Jongens en meiden die willen kijken of voetballen leuk is, zijn van harte welkom bij onze mini’s of jongste jeugd op zaterdagochtenden in juni. Zie deze flyer voor alle info. Aanmelden kan via mailadres [email protected]

Samenwerking Stichting Leergeld
RKVV Dommelen en Stichting Leergeld willen sociale uitsluiting voorkomen door kinderen te stimuleren mee te doen met activiteiten op het gebied van sport, cultuur en educatie, ingeval dit financieel voor hen niet haalbaar is. Ouders kunnen dus een beroep doen op Stichting Leergeld als zij financieel niet in staat zijn dit voor hun kinderen te regelen. Aanvragen zijn mogelijk voor kinderen van 4 tot 18 jaar. RKVV Dommelen ondersteunt dit van harte en benadrukt met de samenwerking het belang dat alle kinderen, ongeacht afkomst of achtergrond, moeten kunnen voetballen bij RKVV Dommelen. Uiteraard gaat de vereniging vertrouwelijk met deze gegevens om. Meer informatie vind je op de website van RKVV Dommelen, onder het kopje ‘Ledenadministratie’.

We_zijn_weer_begonnen.jpg

19-20 jeugd