In memoriam : Cor van Hoof

23 juli 2023 14:00

We ontvingen afgelopen week het verdrietige nieuws dat Cor van Hoof geheel onverwachts is
overleden. We wensen familie, vrienden en allen die Cor gekend hebben en een warm hart toedragen heel veel kracht en sterkte met het verwerken van dit enorme verlies.

Cor was voorzitter van onze vereniging van 2005 t/m 2011. Hij werd benaderd in eerste instantie om met zijn financiële inzichten eens te kijken naar de financiën van onze verenging die toen onder druk stonden. Gelijk werd hij toen tot voorzitter gekozen en heeft onze vereniging in de jaren daarna financieel gezond gemaakt. Cor stond ook aan de wieg van de uitbreiding van onze kantine, de parkeergelegenheid en het aanleggen van een kunstgrasveld. Zaken waar we trots op zijn en Cor altijd dankbaar voor zullen blijven dat hij deze geïnitieerd heeft. Cor was ook erelid van onze vereniging en nog altijd betrokken. We gaan zijn betrokkenheid zeker missen!

Namens bestuur en alle leden van RKVV Dommelen

Lucien van den Heuvel