Vrijdag 17 mei: Sponsor- en vrijwilligersavond

4 april 2024 8:45

Op vrijdag 17 mei organiseren we een unieke avond voor alle sponsoren en vrijwilligers. Vanaf 19.30 uur zijn zij welkom (incl. partner) in onze kantine voor een gezellige avond, met o.a. een lezing van John van Zweden en een sfeervol optreden van Lars Brans.

Het belooft zowel een interessante, humorvolle avond, als een gezellige, swingende. Een avond om niet te missen! Het hoofdbestuur van RKVV Dommelen biedt deze avond aan, waarbij iedereen van harte uitgenodigd wordt.

John van Zweden vertelt een onvergetelijk verhaal
Als spreker vertelt John over zijn ‘aandeel’  in Swansea City, zijn held Bobby Charlton, over champagne in de bestuurskamers en training- en maatpakken, maar ook over behang – en vloerbedekking en hoe of hij als Haagse volksjongen succesvol ondernemer werd en opklom tot mede-eigenaar van Swansea City. Meer informatie over John van Zweden vind je hier.

Optreden Lars Brans
Later op de avond zal zanger Lars Brans op zijn bekende manier ons meenemen op een muzikale reis, wat ongetwijfeld veel gezelligheid gaat betekenen.

Aanmelden voor deze avond kan een mail naar [email protected], of via de jeugdcoördinatoren, jeugdcommissie of technische commissie die inventariseren (o.a. via de teammanagers) wie er aanwezig zijn. ALLE vrijwilligers en sponsoren zijn van harte welkom!

20240517_sponsor-vrijwilligersavond.jpg

23-24 kantine sponsor vrijwilligers