ING VERLENGT !

7 oktober 2020 16:45

Met grote trots mogen we eindelijk bekendmaken dat ING verlengt als (mede)hoofdsponsor van onze vereniging ! De komende 3 seizoenen (t/m seizoen 2022-2023) zal ING onze vereniging blijven ondersteunen in onze ambities, o.a. op gebied van onze jeugdopleiding, de meiden en vrouwen in onze vereniging en de contacten met andere sponsoren.

Het officiele persbericht rondom de verlenging vind je hier. Alle informatie en inhoud van de sponsoring van ING t/m seizoen 2022-2023, vind je op deze speciale pagina op onze website.

Om deze verlenging te vieren, zijn er een aantal acties voor onze leden en teams :
1. Teamtruien-actie (t/m 1 november) voor alle teams
2. Trainingsset-actie (t/m 1 november) voor alle leden
3. Start Voetbalschool Dommelen (met kick-off op za. 17 oktober) voor 6 t/m 15 jaar,
    meiden en jongens, leden en niet-leden !
4. Trainingspakken voor onze trainers (Word-bestand)

Op vrijdag 9 oktober is er een nieuwsbrief verzonden naar alle leden, zie is hier terug te lezen.

Heb je vragen over de sponsoring van ING, dan kan je altijd contact opnemen met Maarten de Backer, die de samenwerking coördineert, of met Pieter van Engelen, voorzitter van de sponsorcommissie.

verlenging.jpg

hoofdsponsor ing ingacademy jeugd sponsoring