DominosCup groot succes !

20 december 2020 10:15

Vanaf het stilleggen van de competitiewedstrijden organiseert de jeugdopleiding van onze vereniging iedere zaterdag onderlinge wedstrijden, toernooien of andere voetbalactiviteiten voor alle jeugdteams, van mini's t/m Jo19. De opkomst was altijd groot, bijna alle teams waren volledig aanwezig, evenals de begeleiding van de teams.

De laatste 3 zaterdagen is er gespeeld om de DominosCup. De teams vanaf Jo12-1 werden in gemixte teams ingedeeld en speelden, in verschillende categorieen, onderlinge wedstrijden, in diverse wedstrijdvormen. Op zaterdag 19 december werd de DominosCup afgesloten met pizza voor alle deelnemers, verzorgd door Dominos Pizza Valkenswaard.

Samenwerking met Dominos Pizza
Dominos Pizza en RKVV Dommelen zijn een samenwerking voor 3 seizoenen aangegaan, waarbij deze DominosCup het 1e uitvloeisel van deze samenwerking was. De komende tijd worden er meerdere acties samen ontwikkeld, o.a. voor alle leden van RKVV Dommelen.

Vrijwilligers bedankt !
De SuperZaterdagen konden niet georganiseerd worden, zonder de betrokkenheid van alle vrijwilligers. Iedere zaterdag waren (bijna) alle trainers/leiders van de teams aanwezig, evenals de coordinatoren, leden van de jeugdcommissie en scheidsrechters.

In 2021 gaan we weer verder met de SuperZaterdagen voor alle jeugdteams, totdat de competitie weer hervat worden. De 1e zaterdag is zaterdag 9 januari 2021. In de winterstop organiseren we op 28 en 29 december nog enkele onderlinge activiteiten, als vervanging van het traditionele zaalvoetbaltoernooi in De Belleman.

domino-s-pizza-cuore.jpg

20-21 dominos jeugdzorg sponsoring