Update! Wanneer wel of niet voetballen ?

22 november 2021 9:45

Voor de ouders/verzorgers en voor ons als vereniging blijft het een lastige inschatting of kinderen wel / niet naar de trainingen en wedstrijden mogen met klachten. Wij adviseren hierin de beslisboom van de basisscholen te gebruiken en de regels vanuit de overheid op te volgen.

Daarom vragen wij alle ouders/verzorgers, in navolging van de basisscholen, om "de beslisboom" te volgen als richtlijn om zo onduidelijkheid of miscommunicatie te voorkomen. De beslisboom is hier te vinden. (versie 24/12)

Daarnaast vragen we aandacht voor onderstaande:
- De kleedkamers zijn nog niet beschikbaar ivm herstelwerkzaamheden. Kom dus omgekleed naar de training en/of wedstrijd.
- Wanneer er in het gezin of in de klas een corona-besmetting is, volgen we de richtlijnen vanuit de Rijksoverheid. Als je in quarantaine moet en of je dan mag voetballen, vind je  hier

Gezamenlijk zorgen we ervoor dat we zoveel als mogelijk blijven voetballen. Alvast bedankt voor ieders medewerking ! Bij vragen of onduidelijkheden, altijd contact leggen met de begeleiding. Zij kunnen weer binnen de vereniging zaken afstemmen of overleggen.

21-22 corona ouders