Jeugdleiders van het Jaar & Jeugdig Talent!

23 mei 2022 18:30

Op het gezellige en meer dan geslaagde vrijwilligersfeest op zaterdag 21 mei werden ook de Jeugdleiders van het Jaar 2021 èn 2022 bekendgemaakt. Daarnaast is er een nieuwe prijs in het leven geroepen, de 'Jeugdig Talent-bokaal'. Patrick Tholen en Michael Martens werden Jeugdleider van het Jaar en Evi Fasol is het allereerste Jeugdig Talent van RKVV Dommelen.

De jeugdleider van het Jaar wordt ieder jaar gekozen door de vrijwilligers die de prijs eerder gewonnen hebben. Deze eretitel is voor die vrijwilliger die al meerdere seizoen actief is binnen onze vereniging, niet alleen actief is voor een team of categorie en een actieve, positieve instelling heeft en altijd bereid is anderen te helpen. Met deze kenmerken is deze persoon dus een echt voorbeeld voor andere vrijwilligers binnen onze jeugd. De Jeugdleider van het Jaar ontvangt een 'eigen' shirt met naam en titel, als blijvende herinnering aan deze eretitel. Voor het Jeugdigd Talent is er een mooie bokaal.

2021 - Patrick Tholen. Patrick is al ruime tijd verbonden aan onze vereniging en is niet alleen actief als coordinator op dit moment, hij is ook actief bij het Dommelkamp, de Voetbaldagen en als mede-trainer bij de o23-3. Daarnaast is altijd bereid te helpen of ondersteunen!

2022 - Michael Martens. Michael is vooral actief geweest als jeugdtrainer van de Jo17-1. Daarnaast begeleid hij andere trainers, fluit regelmatig een wedstrijdje en is ook actief bij de Voetbaldagen en andere activiteiten.

Jeugdig Talent - Evi Fasol. Evi is niet alleen keeperstrainster en scheidsrechter, ze vlagt ook regelmatig bij de Jo15-1 en begeleidt ook de jonge scheidsrechters van de Jo15 en Jo16 die op zaterdagen fluiten.

Patrick, Michael en Evi van harte gefeliciteerd en op naar vele mooie seizoenen binnen onze vereniging!

DSC_4733.JPG

21-22 jeugdleider