Wat te doen bij blessures ?

7 september 2020 15:45

Indien leden (of vrijwilligers) van onze verenigingen een blessure oplopen op zaterdag of zondag, dan kan hij of zij gratis en vrijblijvend het sportspreekuur van Fysiotherapie Van Hoof bezoeken. Deze service en samenwerking tussen Van Hoof en RKVV Dommelen is er al geruime tijd en deze service is nu aangepast !

De aanpassingen in deze unieke service zijn als volgt :
- Het sportspreekuur is vanaf maandag 7 september op 't Heike, in de behandelruimte
  boven. (toegankelijk via de trap aan achterzijde kantine)
- Je hoeft je niet meer vooraf aan te melden. Als je op maandag tussen 18.30 en 19.15
  uur jezelf meldt bij het spreekuur, wordt je blessure bekeken.  Mocht je twijfelen over
  een blessure, dan aarzel niet om langs te komen.
- Indien de blessure na maandag opgelopen is, dan kun je altijd een afspraak bij Van
  Hoof maken. (zie onderstaand bestand voor alle gegevens)

Deze service is gratis en vrijblijvend voor onze leden en vrijwilligers. De volledige mogelijkheden en contactgegevens vindt je in dit overzicht

blessures sportspreekuur vanhoof