Sportspreekuur & Veldrevalidatie in maanden juni & juli

15 juni 2017 14:45

Medisch Partner Van Hoof Fysiotherapie en Manuele Therapie biedt de leden van RKVV Dommelen wekelijks een gratis sportspreekuur aan, met daaraan eventueel gekoppeld veldrevalidatie. In de maanden juni en juli ziet dit aanbod er anders uit.

Vanaf 20 juni t/m 1 augustus komt de veldrevalidatie en sportspreekuur-regeling te vervallen. Er zijn in deze periode minder of geen trainingen en zal er logischerwijs geen vraag zijn naar het sportspreekuur of veldrevalidatie.

Indien nodig, kunnen spelers/ouders en vrijwilligers in deze periode contact opnemen met Maartje vd Putten via [email protected] of telefonisch via 040-2043576. Er zal dan een aparte afspraak ingepland worden, mogelijk afwijkend van de reguliere sportspreekuurtijden, zoals vermeld op de website.

Mocht veldevalidatie nodig zijn, dan zal Maartje hiervoor apart met de betrokken spelers een afspraak maken en zal deze plaatsvinden op 't Heike.

Voor meer informatie over de samenwerking met Van Hoof : https://www.rkvvdommelen.nl/561/medisch/

sportspreekuur van hoof