Geslaagd mini-toernooi

22 mei 2019 8:00

Op zaterdag 18 mei organiseerde Tim Pasveer, samen met onze mini-coördinator Frank van Tuijl een geslaagd mini-toernooi. Zo'n 50 jongens en meisjes genoten van dit toernooi en het heerlijke voetbalweer. Hieronder het verslag van organisator Tim Pasveer en enkele foto's.

Beste lezer,

Mijn naam is Tim Pasveer student van Summa College ik studeer sport en bewegen met stroomrichting SBG (sport bewegen en gezondheid). Voor mijn opleiding moet ik verschillende examens doen, een evenement organiseren is daar een van. Heb in overleg met Frank van Tuijl ervoor gekozen om een mini toernooi te organiseren. We hebben ervoor gekozen om het toernooi in de delen in 2 poules; 1 poule van 5-6 jarige en 1 poule van 6 jarige kinderen. Dit doen we om ervoor te zorgen dat de teams tegen gelijkwaardige tegenstanders spelen.

We hebben ervoor gekozen om verschillende clubs hierbij te betrekken onderandere; SV Valkenswaard en Unitas. Doordat je werkt met verschillende clubs heb je de mogelijkheid om kennis uit te wisselen. Omdat elke trainer toch zijn of haar eigen draai geeft aan de begeleiding / coaching van een team.

En omdat het voor de kinderen een super goede mogelijkheid is om eens tegen andere voetballertjes te spelen. En omdat ze in het tenue van de club mogen spelen.

We hebben er met zijn alle een super leuke dag van gemaakt, zelfs DOMMEL de mascotte is nog even komen kijken omdat hij de kinderen hoorde juichen.

Ik heb met veel plezier samengewerkt met RKVV Dommelen, waar ik zelf ook mijn voetbal carrière heb doorlopen.

Ik heb mijn examen behaald, maar wat eigenlijk voorop staat is het plezier van de kinderen.

Het was een superdag en hoop in de toekomst nog vaker te mogen samenwerken met RKVV Dommelen.

Groetjes
Tim Pasveer