Mini's gaan 'competitie' in

9 oktober 2017 10:15

Vanaf za. 14 oktober gaan onze 'oudste' mini-pupillen deelnemen aan een 'competitie', verzorgd door de KNVB. Deelnemers aan deze wedstrijdjes 4 tegen 4 zijn regionale verenigingen, waarbij Dommelen met 8 spelers (twee 4-tallen) meedoet.

Vanaf za. 14 oktober spelen de 'onder 7'-mini's regelmatig op zaterdagen 4 tegen 4 - wedstrijdjes, zowel thuis als uit. Iedere wedstrijddag spelen zij 6 wedstrijdjes van 6 minuten, in de vorm 4 tegen 4. Deze wedstrijdjes zijn een voorbereiding voor deze leeftijdsgroep op de wedstrijden 6 tegen 6 die zij in het nieuwe seizoen gaan spelen.

De jongste mini's ('Onder 6') trainen op de zaterdagen op veld 3 en spelen onderlinge wedstrijdjes 2 tegen 2.

Meer informatie over deze wedstrijdjes :
Spelregels
Online magazine pupillenvoetbal van KNVB