Stagelopen bij RKVV Dommelen ?

11 juni 2019 13:45

Veel jongeren moeten voor hun studie stagelopen bij een maatschappelijke (sport) organisatie. Uiteraard kan dit ook bij RKVV Dommelen ! RKVV Dommelen stimuleert het volgen van je stage bij onze vereniging, zeker voor onze eigen jeugdleden. Wij bieden dan ook stages aan op alle gebieden, dus niet alle voetbaltechnisch gebied, ook op andere gebieden, zoals marketing/communicatie, onderzoek, horeca of andere organisatorische gebieden.

Als jij wil stagelopen bij Dommelen, in welke rol/vorm dan ook, dan horen wij dat graag. zo snel mogelijk. Je kan je aanmelden bij Maarten de Backer via [email protected] of 06-12974360.  (of voor eventuele vragen)

Bij voldoende aanmeldingen, organiseren we in het begin van het nieuwe seizoen een bijeenkomst voor iedereen (lid of geen lid) die interesse heeft om bij RKVV Dommelen stage te lopen. We geven dan meer informatie omtrent de stages bij onze vereniging.

Meer informatie over stages bij RKVV Dommelen, vind je ook hier.

19-20 stage