ZONDAG = KAMPIOENENDAG

31 mei 2018 16:30

A.s. zondag 3 juni is het kampioenendag bij RKVV Dommelen ! Zowel Dommelen 4 als Dommelen Vr1 kunnen kampioen worden in hun klasse. Een unieke prestatie van beide teams, dus we hopen op veel supporters voor beide teams !

Dommelen 4 had j.l. zondag al kampioen kunnen worden, echter bleven de boys steken op 1-1 bij ZSC 3. A.s. zondag moeten ze winnen van Waalre 3, wat gezien de stand op de ranglijst mogelijk moet zijn. Het zou een mooie bevestiging zijn voor deze jongens die jaren geleden gezamenlijk al uit de jeugd overkwamen en, incluis enkele aanvullingen, al seizoenen lang met elkaar voetballen.

Dommelen Vr1 won enkele weken geleden van naaste concurrent Knegselse Boys met 1-4 en mag zondag gelijkspelen tegen Terlo. Gezien de eerdere overwinning van 2-12 in de heenwedstrijd tegen Terlo en een doelsaldo van +149 (!!) zullen de dames gebrand zijn op wederom een ruime overwinning. Voor dit team is het een mooie bekroning van een mooie aanloopperiode van diverse seizoenen waarin ze ieder seizoen 2e werden.

Beide teams kunnen alle support a.s. zondag gebruiken, alle supporters zijn dus van harte welkom.  Het programma is als volgt :
10.00 uur Dommelen 4 - Waalre 3 (hoofdveld)
11.00 uur Dommelen Vr1 - Terlo Vr1 (veld 5, 2e helft op hoofdveld)

Tot zondag !

dames dommelen4 dommelenvr1 kampioen vr1