RKVV Dommelen Vr1 is op zoek naar jou!

11 juni 2020 9:45

Wij zijn de dames van RKVV Dommelen en zijn op zoek naar versterking op het veld. Wij komen uit in de 4de klasse en spelen iedere zondagochtend een wedstrijd. De thuiswedstrijden en de meeste uitwedstrijden zijn om 12.00. Onze trainingen zijn op dinsdag- en donderdagavond van 19.00 tot 20.30, waarvan het verplicht is ten minste één keer in de week een avond te komen trainen.

Naast het voetballen en trainen zien wij elkaar ook geregeld buiten het veld. Wij hebben namelijk het sociale en gezellige aspect ook zeer hoog in het vaandel staan. Er worden gedurende het seizoen verschillende teambuilding activiteiten georganiseerd, waardoor wij een zeer hecht team zijn.

Wij zijn op zoek naar fanatieke dames die op z’n tijd van gezelligheid houden en die het leuk vinden om op zondag met ons een wedstrijdje te voetballen. Enige voetbalervaring geniet hierbij de voorkeur.

Ben jij dit? Stuur dan een mail of app naar Edo (trainer Vr1) via [email protected] of 06-48864159. Wij gaan je vervolgens uitnodigen om geheel vrijblijvend een avond met ons mee te trainen, waarbij beide partijen ervaren of we bij elkaar passen. We verheugen ons op jouw mail of app !

VR1.jpg

dommelenvr1 vr1