Gezocht : fanatieke, gedreven, speelsters voor Vr1!

16 mei 2021 15:00

Ben jij een fanatieke, gedreven, speelster die op zoek is naar een gezellig en enthousiast voetbalteam? Dan is onze Vr1 ècht iets voor jou! Voor komend seizoen zijn we op zoek naar aanvulling van ons vrouwenteam, spelend in de 4e klasse op zondag en 2 keer per week fanatiek trainend.

We trainen op dinsdag en donderdag om 19.00 uur onder leiding van 2 trainers en spelen onze wedstrijden op zondag, voornamelijk om 12.00 uur. Naast deze trainingen en wedstrijden organiseren we regelmatig teamactiviteiten, buiten het voetbal om.

Wil jij eens kennismaken met ons? Meld je dan nu aan voor een kennismakingstraining of -gesprek via [email protected]. Meer informatie over de vereniging vind je op www.rkvvdommelen.nl en voor meer informatie kun je ook contact opnemen met Michael Rutten via (06) 46375045 of Gilbert Boot via (+32) 477880099.

vr1.jpg

20-21 dommelenvr1 vr1