Zaterdag 1 juni : seizoensafsluiting voor mini's t/m o13

13 mei 2019 9:00

Op zaterdag 1 juni a.s. organiseert de activiteitencommissie een geweldig evenement, in de vorm van de 'seizoensafsluiting'. Vanaf 9.00 uur worden alle mini's tm o13-spelers verwacht om als team een mooie dag te gaan beleven.

Waar tot 2017 altijd de sport en speldag werd genoemd als seizoensafsluiting, is  per 2018 een behoorlijke draai gegeven aan deze dag. Centraal staat dat het een dag is voor alle Pupillen, d.w.z. alle teams van Mini´s t-m JO13-1. Zo zorgen we voor (nog) meer saamhorigheid tussen de verschillende teams en binnen de gehele pupillen-categorie. Om dit te bereiken laten we o.a. de teams tegen elkaar strijden. De teams worden daarom op za. 1 juni zo compleet als mogelijk verwacht en worden begeleid door 2 trainers/leiders of eventueel ouders van het team zelf.

Gedurende de dag zullen er verschillende spellen uitgestald staan op de velden. Dit zijn verschillende luchtkussens en spellen in allerlei vormen. Alle spellen zullen een wedstrijdelement bevatten waarbij een team punten kan scoren. Aan het einde van de dag worden verschillende teams gekroond tot winnaar van de leeftijdscategorieën.

We sluiten de dag af met een prijsuitreiking rond half 4. Tegelijkertijd zal ook de BBQ worden aangestoken waar alle deelnemers en ouders zich voor kunnen inschrijven. De BBQ is voor iedereen, dus ook opa’s, oma’s, broertjes en zusjes. De kosten voor de BBQ bedragen € 9,50 voor volwassenen, € 5,00 voor kinderen en eventueel € 3,00 voor kinderen (friet en snack), inschrijven kan aan de bar in de kantine.

Consumpties worden de gehele dag tegen gereduceerd tarief aangeboden. We verwachten de BBQ rond 18.00 uur af te sluiten. We hopen natuurlijk dat alle teams compleet met de ouders en kinderen gebruikmaken van dit aanbod !

We zorgen voor een leuke dag van en voor alle pupillen, vrijwilligers en ouders, dus iedereen zijn of haar bijdrage is essentieel om de dag tot een succes te maken. Wij hopen dan ook op jullie medewerking om te zorgen dat de teams zo compleet mogelijk aanwezig zijn, inclusief trainers en leiders.

Vrijwilligers voor deze dag kunnen zich aanmelden via [email protected]

activiteitencommi pupillen