geweldige opbrengst Grote Club Actie 2017

29 december 2017 20:00

Door de inzet van de vele verkopers uit onze jeugd is er een mooie opbrengst opgehaald voor de jeugdafdeling. De opbrengst was maar liefst 2.716,80 ! In totaal zijn er dus 1.132 loten verkocht. Dit bedrag komt ten goede aan de jeugdafdeling van onze vereniging.

Deze opbrengst is vooral te danken aan de vele (jeugdige verkopers) waarvan velen een mooi aantal loten verkocht heeft. Hieronder staan de lotenverkopers die buiten hun deel van de opbrengst (0,30 ct per lot) ook een mooie prijs verdiend hebben :

De prijzen zijn na de winterstop, op een zaterdag, af te halen, de prijswinnaars krijgen bericht hierover.

De trekkingsuitslag van de Grote Club Actie is hier te vinden.

RKVV DOmmelen wil alle kopers van de loten, de lotenverkopers zelf, de begeleiding van de teams die hun spelers gestimuleerd hebben en Rolf Emmerink (coordinatie) hartelijk bedanken en feliciteren met dit mooie resultaat !

gca grote club actie jeugd