Geweldige opbrengst GCA2023! (update)

19 februari 2024 9:00

Wat.een.resultaat! De Grote Club Actie 2023 heeft een ongelofelijk bedrag van 10.185,60 opgeleverd voor onze vereniging. Hiervan worden nog de vergoedingen en attenties betaald die de lotverkopers meer dan verdiend hebben. Na aftrek van deze kosten is er geïnvesteerd in 12 nieuwe trainingsdoelen!

In de tussentijd zijn 8 kleine (3x1) en 4 middelgrote (5x2) doelen geleverd en zijn klaar voor gebruik! Hiermee hebben we direct invulling gegeven aan het doel van de Grote Club Actie en profiteren onze teams direct van de opbrengst!

IMG_1424.jpgIMG_1425.jpg

Deze geweldige opbrengst is gerealiseerd door de vele lotverkopers, welke voornamelijk in onze (jongste) jeugd actief zijn! Complimenten voor alle die zich voor ingezet hebben!

B04B0ADF-5ADA-43E5-BBBD-8BAFC418F416.JPG

23-24 gca grote club actie