Verkoop kleding seizoen 23/24

4 september 2023 9:00

Via RKVV Dommelen is het niet alleen mogelijk wedstrijdbroekjes en -sokken aan te schaffen, ook is er een breed assortiment van o.a. truien, shirts, tassen en jassen uit onze Dommelen-kledinglijn, die aangeschaft kunnen worden door onze leden, ouders, vrijwilligers en sponsoren. Bestellingen t/m zo 17 september kunnen za. 4 oktober afgehaald worden.

Webshop
Er kan online besteld worden en bestellingen worden, na de besteldata, verzameld en besteld.  De webshop is  bereikbaar via www.rkvvdommelen.nl/webshop. Er zijn meerdere bestelmomenten, zie daarvoor de informatie over onze webshop via deze pagina.

Collectie
De Dommelen-collectie bestaat uit diverse truien, tassen, shirts, shorts en diverse items van de Jako Classico-collectie. De items worden, op bestelling, bedrukt met Dommelen-logo en evt initialen geleverd. De collectie is hieronder zichtbaar.

Wedstrijdbroekjes en -sokken

Ieder lid dient zelf een wit wedstrijdbroekje en blauwe sokken via de vereniging aan te schaffen. Deze zijn verkrijgbaar in de kantine en direct via pin af te rekenen en mee te nemen, deze zijn op voorraad. Een broekje is 15,00 per stuk en een paar sokken kost 10,00. Een ander wit broekje of sokken zijn niet toegestaan ivm afwijkende kleuren en uitvoeringen.

Teamsponsoring ?
Mocht je kleding willen aanschaffen i.v.m. sponsoring van een team, dan graag contact opnemen met de sponsorcommissie via [email protected]. De afspraak binnen de vereniging is dat alle sponsorzaken (en dus alle kleding rondom de teams) via de sponsorcommissie verloopt. Afspraken rondom kleding en sponsoring zijn opgenomen in het kledingreglement.

Overzicht_Dommelen-kledinglijn.jpg

Overzicht_Dommelen-kledinglijn3.jpg