Introductie 8 tegen 8 wedstrijdvorm in seizoen 2018-2019

3 april 2018 9:00

In het seizoen 2018-2019 wordt de wedstrijdvorm 8 tegen 8 geintroduceerd in het pupillenvoetbal voor de categorien Onder 11 (2e jaars E) en Onder 12 (1e jaars D). Het betreft de 2e fase van de veranderingen in het Pupillenvoetbal, nadat in het huidige seizoen de wedstrijdvorm voor Onder 8 en Onder 9 geintroduceerd was. De categorie Onder 10 gaat komend seizoen ook in de wedstrijdvorm 6 tegen 6 spelen.

Voor RKVV Dommelen geldt dus dat onze Onder 10-teams (1e jaars E) 6 tegen 6 gaan spelen, de Onder 11-teams 8 tegen 8 (spelen nu 7 tegen 7) en eventuele Onder 12-teams ook 8 tegen 8. Of en hoeveel Onder 12-teams we kunnen realiseren, is afhankelijk van de aantallen spelers dat we beschikbaar hebben voor deze categorie.

Meer informatie over de veranderingen in het Pupillenvoetbal, vind je hier op onze website.

6tegen6 8tegen8 knvb pupillen