10 opgeleide Pupillenscheidsrechters

27 januari 2024 11:15

Afgelopen vrijdag 26 januari was de 2e, en laatste, avond van de KNVB Pupillenscheidsrechter/ Spelbegeleiders-cursus bij onze vereniging. 10 jeugdleden, variƫrend van Jo13 t/m Jo16, rondden met succes deze KNVB-cursus af en zijn vanaf nu officieel 'pupillenscheidsrechter. Deze groep enthousiaste jongelingen fluiten iedere zaterdag de wedstrijdjes bij Jo8 t/n Jo12 en worden daarin begeleid door Peter van Herk van de jeugdcommissie. RKVV Dommelen is trots op deze jonge vrijwillkigers!

pupillenscheidsen.jpg

Achterste rij van links naar rechts: Quinten Franssen, San Slegers, Thijmen Verhofstad en Guus Slegers
Voorste rij van links naar rechts: Jordy van Roij, Julius Strijbos, Jorn de Brouwer, Bas de Backer en Tim de Natris.
Fer Engelen ontbreekt op de foto.

23-24 knvb pupillenscheidsrechter scheidsrechters