Update : 'Gevolgen' doordeweeks inhalen afgelaste wedstrijden

8 april 2018 14:00

De komende weken staan er diverse doordeweeks programma's ingepland waardoor de indeling van de velden en kleedlokalen voor de normale trainingen aangepast moeten worden.

Hieronder staan de 'gevolgen' van de doordeweekse wedstrijden mbt de veldindelingen en kleeldlokalen :
woe. 11 april 18.30 uur :  wedstrijden op velden 3 en 5.
Jo8/9 + keepers op veld 1 - geen kleedlokalen beschikbaar
Jo10/11 op veld 2 - geen kleedlokalen beschikbaar
woe. 18 april 18.30 uur : wedstrijden veld 1, 3 en 5
Jo8/9 op veld 4 - geen kleedlokalen beschikbaar
Jo10/11 + keepers op veld 2 - geen kleedlokalen beschikbaar
ma. 23 april 18.30 uur : wedstrijden veld 3 en 5
Jo8/9 op veld 2 - geen kleedlokalen beschikbaar
Jo10/11 + keepers op veld 1 incl. kleedlokalen
Op de andere maan- en woensdagen zijn er (nog) geen gevolgen voor veldindelingen en kleedlokalen. Alle spelers, ouders en vrijwilligers alvast bedankt voor alle medewerking !

Nieuwsbericht 28 maart :
Helaas zijn de wedstrijden op 3 zaterdagen intussen al afgelast en zijn de wedstrijden vooralsnog ingepland op o.a. de zaterdagen in de meivakantie en op za. 2 juni. Het is het doel van de vereniging om alle wedstrijden van de competitie door alle teams te laten spelen, uiterlijk zaterdag 26 mei.

De vereniging wil alle betrokkenen (vrijwilligers, ouders, spelers) vragen de komende maanden gezamenlijk flexibel op te stellen m.b.t. het inhalen van alle afgelaste wedstrijden, van zowel de jeugd als senioren. Er zullen dus wedstrijden doordeweeks op een avond gespeeld moeten worden, daarbij kunnen de volgende zaken aan de orde zijn :
  • De wedstrijd wordt op een andere dag dan de vaste trainingsavond van het team gespeeld. We proberen dit zoveel als mogelijk te vermijden, we zijn daarbij echter ook afhankelijk van de tegenstander(s).
  • Bij teveel thuiswedstrijden op één avond, doen we alles om ook de trainingen die avond door te laten gaan. Het kan voorkomen dat er geen kleedlokaal beschikbaar is voor en na de training. We zullen dit dan tijdig communiceren, zodat ook jullie tijdig de ouders kunnen informeren.
Voor de wedstrijden op de zaterdagen in de meivakantie, zullen wij zsm een schema publiceren van de wedstrijden die doorgaan. Er wordt nu, samen met de andere verenigingen, gekeken welke wedstrijden we gezamenlijk wel kunnen spelen en welke naar doordeweekse avonden verplaatst gaan worden. De teams die verplaatst worden naar doordeweekse avonden zullen dan op de zaterdagen de andere teams moeten gaan aanvullen. Alle kinderen die niet op vakantie zijn en waarvan hun eigen team niet speelt, willen wij dringend verzoeken beschikbaar te zijn voor de andere teams die wel voetballen.
Voor de teams o8 tm o13 geldt tevens dat de wedstrijden die nu gepland staan op za. 2 juni, ook verplaatst gaan worden. Zaterdag 2 juni is voor alle teams o8 tm o13 (en mini's) de seizoensafsluiting, waar wij al deze teams compleet verwachten. (meer info daaromtrent volgt tzt)
Wij zijn ervan overtuigd dat we gezamenlijk, als één vereniging, deze puzzel van inhaal-wedstrijden zullen oplossen. Dat is tenslotte ook een van de bestaansredenen van onze vereniging.

We willen iedereen daarom alvast bedanken voor zijn of haar inzet en bij vragen willen we jullie vragen contact op te nemen met de begeleiding van het eigen team, zij staan weer in nauw contact met de coördinatoren van de categorieën.

competitie jeugd