INSCHRIJVEN VSN VOETBALDAGEN 2024

24 februari 2024 13:45

Evenals in 2023 organiseert RKVV Dommelen in de zomervakantie de VSN Voetbaldagen voor alle jongens en meiden in de leeftijd 6 tot 16 jaar, lid of geen lid van een voetbalvereniging. Dit jaar vinden deze fantastische voetbalweek plaats van maandag 5 t/m vrijdag 9 augustus. De VSN Voetbaldagen worden ondersteund door Beeks, Zien & Horen.

Vanaf nu kan er ingeschreven worden voor dit fantastische voetbalevenement op de velden van sportpark ‘t Heike van RKVV Dommelen. Jongens en meisjes (veldspelers en keepers) in de leeftijd 6 t/m 16 jaar schrijven zich vanaf nu in voor een week voetbalplezier via de site www.voetbalschoolnederland.nl. Na bevestiging van inschrijving en betaling, is de inschrijving definitief. Wees er snel bij, het aantal plekken is beperkt.

Programma
Tijdens deze voetbalweek beleven de deelnemers iedere dag trainingen (ochtend) gericht o.a. techniek en scoren (met ook specifieke keeperstraining) en diverse spelvormen (middag, zoals boardingvoetbal en kooivoetbal) waarbij voetbalplezier, saamhorigheid en samen voetballen bovenaan staan. De groepen worden op leeftijd ingedeeld waarbij het doel is dat iedereen actief mee kan doen, doelpunten kan maken en dus ook plezier kan beleven aan het mooie voetbalspel. Voor de keepers zijn er speciale keeperstrainingen en zijn voetballende meisjes natuurlijk ook meer dan welkom! Alle deelnemers ontvangen een Jako voetbaltenue en iedere dag lunch, sportdrank en tussendoortjes, zoals fruit.

Hoofdsponsor
Beeks Zien & Horen, is voor het 4e jaar hoofdsponsor van de VSN Voetbaldagen. Met hun hoofdsponsorschap wil Beeks Zien & Horen een actieve bijdrage leveren aan het sporten en bewegen van kinderen èn de maatschappelijke rol van RKVV Dommelen in Dommelen en de regio.

Inschrijven of meer weten?
Inschrijven kan via de website van VSN, www.voetbalschoolnederland.nl. Wees er snel bij!! En mocht je ingedeeld willen worden samen met een vriendje of vriendinnetje, dan is dat natuurlijk ook mogelijk! (mits in dezelfde leeftijd) Voor meer informatie willen, kijk op www.rkvvdommelen.nl/voetbaldagen. Heb je een andere vraag, mail dan naar [email protected].

Vrijwilligers
De voetbaldagen worden geheel verzorgd door vrijwilligers.  Heb jij zin en tijd om eem bijdrage te leveren aan het voetbalplezier van de deelnemers, stuur dan een mail naar [email protected]. Meehelpen kan al vanaf 1 dagen of enkele ochtenden in deze week.

Hopelijk tot ziens tijdens de VSN Specsavers Voetbaldagen 2024!

23-24 beeks voetbaldagen