1e Cor van Hoof Bokaal voor Luciën van den Heuvel

15 februari 2024 20:30

Tijdens zijn receptie op zondag 4 februari heeft Luciën van den Heuvel (toen Prins Luminus) de 1e Cor van Hoof Bokaal van RKVV Dommelen ontvangen. Deze bokaal, voor een echte blauw-witter, werd uitgereikt door de zonen van Cor van Hoof, John en Frank. Deze prijs wordt uitgereikt aan die persoon die zich belangeloos inzet voor RKVV Dommelen en daarmee dus een echte blauw-witter is.

Voorbeeld
Luciën is een voorbeeld voor alle leden, ouders en vrijwilligers binnen RKVV Dommelen. Hij is nu zo’n 7 a 8 seizoenen actief binnen het hoofdbestuur en daarvoor al actief in diverse rollen binnen de vereniging. Luciën is als voorzitter betrokken bij de gehele vereniging, van jong tot oud. Hij is zowel zaterdag, zondag als doordeweeks aanwezig en is bereikbaar voor iedereen. Hij gaat voorop in vele activiteiten en projecten en brengt letterlijk de geledingen binnen de vereniging samen. Het was daarom geen twijfel om deze 1e Cor van Hoof Bokaal aan hem uit te reiken, voor zijn vele werk en inzet binnen RKVV Dommelen. Na een korte inleiding, namen Frank en John het woord en prezen zij Luciën voor zijn inzet voor de vereniging, iets wat hun vader Cor zeker zou waarderen. Het was een zeer ontroerend moment voor alle aanwezigen, waarbij zowel Luciën, Frank, John en alle aanwezigen het niet droog hielden.

Cor van Hoof
Cor was oud-voorzitter van RKVV Dommelen van 2005 tot en met 2012. Toen hij begon als voorzitter was de vereniging financieel in zwaar weer beland en hij liet de vereniging in 2012 achterliet, was de vereniging in bloeiende staat. Hierin ging Cor letterlijk voorop in alle actie, door vele zaken mee op te pakken en te realiseren. Voorbeelden hiervan zijn de verbouwing van de kantine, het kunstgrasveld en de parkeerplaats. Als oud-ondernemer nam hij de club aan de hand en zijn de resultaten daarvan nu nog zichtbaar. Hij werd daarvoor, na zijn aftreden als voorzitter, benoemt tot erelid van RKVV Dommelen. Zijn betrokkenheid, aanwezigheid en inzet zijn een voorbeeld voor iedereen, vandaar deze bokaal. RKVV Dommelen heeft enorm veel aan Cor van Hoof te danken en met zijn bokaal eren we zijn betrokkenheid!

Deze bokaal zal binnen de vereniging een prominente plek krijgen, als eer naar Cor van Hoof en naar diegene die deze prijs in de toekomst gaan ontvangen.

Een video van de overhandiging van de Cor van Hoof Bokaal vind je hier.

Uitreiking_CvH_bokaal_2024-4.jpgUitreiking_CvH_bokaal_2024-3.jpg
Uitreiking_CvH_bokaal_2024.jpgUitreiking_CvH_bokaal_2024-2.jpg

Tijdens dezelfde receptie werd Luciën verrast met 2 andere leuke cadeaus. Één daarvan was een felicitatie-video namens diverse teams, zie hier. De andere was een foto van hem als prins Luminus, opgemaakt door alle voetbalplaatjes van vorig jaar, namens het hoofdbestuur en alle commissies. (zie onder)

Afbeelding_van_WhatsApp_op_2024-01-24_om_17.00.38_09582ca2.jpg