Nieuw: Vrienden voor de Jeugd

18 januari 2024 8:45

Er is een nieuwe groep opgericht die de vereniging (financieel) gaat ondersteunen, zoals in verleden de Club van 100 en Supportersvereniging dit o.a. deden. Deze groep, Vrienden voor de Jeugd, heeft als doel de vereniging te ondersteunen voor de jeugd (o.a. voor het kleine kunstgrasveldje) als verenigingsbreed mee te denken. De organisatie van deze groep ligt bij de technische commissie van RKVV Dommelen.

Je kan 'Vriend' worden voor 100,00 per seizoen. Als tegenprestatie organiseren wij 2 activiteiten per seizoen voor deze groep en wordt je naam vermeld op het grote bord in de kantine. Gezamenlijk wordt per seizoen bepaald waar het beschikbare geld aan besteed gaat worden. Er zal sowieso ieder seizoen een deel van de opbrengst gereserveerd worden voor het kleine kunstgrasveldje, voor onderhoud en toekomstige vervangingen of aanpassingen. De groep is toegankelijk voor iedereen, lid of geen lid, ouders, vrijwilligers, bedrijven of andere personen. Je hulp en ondersteuning wordt zeer gewaardeerd!

Meer weten of aanmelden? Lees hier verder of klik op onderstaande afbeelding.

TVscherm_presentatie.jpg

23-24 kunstgras ondersteuning veldje vrienden