Nieuwjaarsreceptie 2024

10 januari 2024 21:45

Op zondag 7 januari jl. hebben we onze nieuwjaarsreceptie gehouden in de kantine van onze vereniging.

Het was een gezellige en geslaagde bijeenkomst. Door Voorzitter Luciën van den Heuvel werd kort teruggeblikt op het voorbije jaar en een doorkijk geven op de uitdagingen en te ontplooien activiteiten in het nieuwe jaar. Het nieuwe verenigingsshirt werd onthuld en het pannaveld feestelijk geopend door Wim Lagarde die, door het lot, op de knop mocht drukken. Ook werd er een oproep gedaan aan alle aanwezigen, om mee te zoeken naar vrijwilligers voor de diverse functies binnen de vereniging, door actieve benadering.

Traditioneel werden tijdens de nieuwjaarsreceptie ook de jubilarissen in het zonnetje gezet. Het waren deze keer maar liefst 17 jubilarissen. Namens het bestuur van RKVV Dommelen feliciteren we alle jubilarissen.

Deze middag werd ook afscheid genomen van Jan Lodewijks. Jan heeft 18 jaar in het bestuur gezeten, waarvan ruim 14 jaar als penningmeester. Wij danken Jan voor zijn grote inzet en betrokkenheid bij onze vereniging. Jan is benoemd tot “lid van verdienste”.

Tot slot werd door de voorzitter een nieuwjaarswens uitgesproken en geproost op het nieuwe jaar.

Hieronder een overzicht van alle jubilarissen;

60 jaar

Maarten de Backer
Dennis Paaijens

*waren niet aanwezig

Alle aanwezige jubilarissen ontvingen een speldje wat door de jeugdvoorzitter werd opgespeld. Tevens was er voor hen (of de partner) een mooie bos bloemen uitgereikt door onze voorzitter.  Helaas konden niet alle jubilarissen aanwezig zijn. Zij zullen op een later tijdstip het speldje nog ontvangen. met de aanwezige jubilarissen is er deze middag nog een foto gemaakt.

DSC_4451.jpeg

(Foto van links naar rechts, Toon Stoffels, Maarten de Backer, Geert Schellens, Gijs van Engelen, Peet van Winkel, Jan Rutten, Hein Habraken, Ad van Dongen, Geert Rombouts, Jan Rombouts, Dennis Paaijens, Jan Lodewijks en voorzitter Luciën van den Heuvel.
Op de foto ontbreken Rene van Och, Cock de Laat, Roel van der Palen, Ralph Hogers, Frank van Bommel, Wil Balmer)

23-24 nieuwjaarsreceptie