(herhalings)cursus AED

31 december 2017 17:45

In 2014 hebben de Club van 100 en de Supportersvereniging onze vereniging RKVV Dommelen een AED geschonken. Gelukkig hebben we dit apparaat nog nooit hoeven gebruiken. Men is toen gestart met cursussen reanimatie/ AED en zijn er een paar herhalingscursussen gegeven. De vereniging zorgt ervoor dat de AED jaarlijks geïnspecteerd wordt en dus blijft werken.

Op dit moment  zijn er tè weinig mensen op het sportpark, die weten waar de AED hangt en hoe te handelen, als er iemand in levensgevaar is. Daar moeten we iets aan doen.

De bedoeling is om in 2018 weer een cursus /herhalingscursus te organiseren. De kosten voor deze (herhalings-)cursus, gegeven door de plaatselijke EHBO-vereniging, worden gedragen door de vereniging.

Als je interesse hebt, kun je je opgeven, aan de bar in de kantine of bij het wedstrijdsecretariaat op zaterdag boven ;  achter de bar en boven komen intekenlijsten te liggen.

Nadere informatie kun je krijgen via de coördinator : Martin Kaas, tel : 06-15007748  of  [email protected]

AED opleidingen