De gezelligste afsluiting van 2018 ; zorg dat jij er bij bent !

22 december 2018 9:30

Op vrijdag 28 december organiseert RKVV Dommelen wederom een Zaalvoetbal-toernooi voor ALLE vrijwilligers. Dit toernooi is bedoeld voor alle vrijwilligers, jong en oud, jeugd of senioren, trainer/leider of scheidsrechter, iedereen kan en mag meedoen !!!

Er zijn 2 opties voor deze avond :
  1. Je doet actief mee aan toernooi èn aan de 3e helft en je bent om 18.45 uur aanwezig in De Belleman. (melden in café)
  2. Je doet alleen actief mee aan de 3e helft en je bent om 20.30 uur aanwezig in De Belleman.
RKVV Dommelen zou het geweldig vinden als iedere vrijwilliger aanwezig is !

We sluiten het jaar 2018 op deze manier "onofficieel" met elkaar af. RKVV Dommelen zorgt voor enkele consumpties en wat hapjes, de gezelligheid regelen we met elkaar !!!

belleman vrijwilligers zaalvoetbal