Trainingen voor de jeugd gaan weer van start !

20 augustus 2017 16:00

Na een welverdiende zomervakantie gaan de trainingen van de jeugdteams vanaf maandag 21 augustus weer van start. De eerste wedstrijden staan voor de meeste teams gepland op za. 2 september. De competitie start op za. 23 september. Wanneer ieder team exact start, zal door de begeleiding van ieder team met de spelers en/of ouders gecommuniceerd worden.

Qua indeling van de trainingsvelden, hanteren we dit seizoen dit trainingsschema en indeling van de velden op maandag/woensdag.  Ieder jeugdteam heeft de beschikking over een eigen ballenhok, met daarin ballen, hesjes, hoedjes en hun wedstrijdshirts.

Ouderbijeenkomst per team :
Zoals ieder seizoen organiseert ieder team een ouderbijeenkomst per team,  voor za. 23 september (start competitie). Op deze bijeenkomst worden de afspraken per team besproken met de ouders en zullen nog zaken vanuit de vereniging toegelicht worden.

Bijeenkomst vrijdag 1 september :
Op vr. 1 september organiseren we de "Kick-off" voor alle jeugd-vrijwilligers. Deze vindt plaats in de kantine vanaf 19.00 uur in de kantine en zal afgesloten met een informele borrel en de befaamde Dommelsche voetbalquiz o.l.v. Hans Keereweer.
Op deze bijeenkomst zullen we tevens de 'oefenstof-app' lanceren en uitleg geven. De circuittrainingen voor de diverse categorien zullen dan ook gepubliceerd worden in de app. In de week voorafgaand aan de bijeenkomst zullen alle trainers een uitnodiging via e-mail krijgen om de app op hun telefoon te installeren.

Programma komende weken :
za. 26 augustus
10.00 - 12.00 uur onderling programma Jo8 t/m Jo11
12.00 - 14.00 uur onderling programma Jo12 t/m Jo15
13.00 uur SJVV Mo15-1 - Dommelen Mo15-1

15.00 uur Groot Valkenswaard Toernooi
(Dommelen 1, BES 1, Valkenswaard 1 en De Valk 1)

Tevens zal op zaterdagen 26 augutus en 2 september weer kledingverkoop zijn, met een extra korting op de nieuwe Jako Classico-lijn. Deze verkoop (en van wedstrijdbroekjes en sokken) vindt plaats tussen 10.00 en 13.00 uur.

za. 2 - 9 en 16 september
: bekerwedstrijden voor alle teams + maken teamfoto's (schema volgt)
za. 23 september : start competitie voor alle teams

17-18 jeugd