William Hoeymans nieuwe hoofdtrainer RKVV Dommelen

25 januari 2022 18:00

William Hoeymans wordt komend seizoen de nieuwe hoofdtrainer bij RKVV Dommelen. Momenteel werkt hij als hoofdtrainer bij 4e klasser SSE, eerder was hij hoofdtrainer bij SV Budel, DOSL, Reusel Sport, Waalre en Terlo. Er is door alle partijen de intentie uitgesproken om langer met elkaar verder te gaan.

Voorzitter Luciën van den Heuvel: “Met William hebben we een hoofdtrainer in huis gehaald die bekend is met onze club en enthousiast is om met onze talentvolle, jeugdige selectie aan de slag te gaan. Wij hebben er het volste vertrouwen in dat William, samen met de gehele staf, de ingeslagen weg verder volgt en uitbouwt.”

persbericht_William_Hoeymans_1.jpg

Samenstelling staf
Naast de aanstelling van William als hoofdtrainer, is ook de staf voor Dommelen 1 en 2 voor komend seizoen ingevuld. Bij Dommelen 1 zal Tonnie van den Dungen als mede-trainer gaan fungeren. Bij Dommelen 2 is er een nieuwe trainer, Michael Martens, hij maakt de interne stap vanuit Dommelen Jo17-1. Hij gaat samen met Theo Cornelissen het 2e elftal trainen en coachen. Ook de andere stafleden; Niels Bouwman (keeperstrainer), Melissa van Gerwen, Toon Stoffels, Roel Mensch (alle drie verzorging) en Peter van Weert (grensrechter 1e) gaan komend seizoen verder in hun rol. Met de andere stafleden zijn er op dit moment nog gesprekken gaande over komend seizoen.

William Hoeymans hoofdtrainer selectie