Bestuur is compleet !

7 maart 2020 9:00

Met het aftreden van Gerard Daris tijdens de afgelopen algemene ledenvergadering ontstond er een vacature voor het voorzitterschap van onze vereniging.

Vele mensen zijn hiervoor benaderd en een vacature was uitgezet, maar dat had tot nu toe nog niet geleid tot een nieuwe voorzitter. Het voorzitterschap werd tijdelijk overgenomen door Peter van Herk en Luciën van den Heuvel. Een situatie die niet ideaal was, maar wel werkbaar.

Toch kunnen we nu melden dat het bestuur van RKVV Dommelen sinds afgelopen maandag compleet is. De vacature van voorzitter zal ad interim met onmiddellijke ingang tot aan de algemene ledenvergadering ingevuld worden door Luciën van den Heuvel. Tijdens de ALV zal dan de formele instemming gevraagd worden aan de leden voor het voorzitterschap. Luciën is in zijn derde seizoen bezig in de functie van secretaris van onze vereniging.

Deze functie zal met onmiddellijke ingang ad interim tot aan de ALV worden overgenomen door Ab van de Haar. Ook hiervoor zal tijdens de ALV de formele instemming gevraagd worden. Hiermee is het bestuur van onze vereniging voltallig. Betrokkenen hebben er zin in om samen met de andere bestuursleden de vereniging te sturen, op koers te houden en in sportieve zin te laten groeien.

Alvast mijn dank!

Groet Luciën