Ontwikkelingen staf Dommelen 1 en 2

18 januari 2019 11:00

In de afgelopen weken hebben enkele veranderingen plaatsgevonden in de staf van Dommelen 1 en 2. Deze veranderingen hebben zowel betrekking op dit seizoen, als op de invulling van de staf in het seizoen 2019-2020.

M.b.t. het huidige seizoen heeft John de Crom aangegeven niet voldoende tijd te hebben om de rol van keeperstrainer te kunnen invullen, in combinatie met zijn Specsavers-werkzaamheden.  Rob Verhoeven zal de rest van het seizoen, op dinsdagen, de rol van keeperstrainer bij de selectie invullen. Rob is bekend met en bij Dommelen en heeft deze rol in verleden al ingevuld. Rob, veel plezier en succes !

Naar aanleiding van de recente ontwikkelingen (zie hieronder) is dit aangegrepen om een positieve impuls te geven aan zowel het 1e als het 2e. In lijn met wat voor het nieuwe seizoen de bedoeling was, gaat Fred de rest van het seizoen afmaken bij het 2e, uiteraard samen met Maikel van Moorsel. Bij het 1e gaat Pieter van Engelen, Paul ondersteunen.
Het vorenstaande is in goed overleg en met volledige instemming van iedereen afgesproken. Wij hopen dat zowel het 1e als het 2e hiermee een goede en positieve tweede seizoenshelft gaat beleven.

Seizoen 2019-2020
Fred Westreenen heeft aangegeven dat hij, i.p.v. de trainersfunctie bij Dommelen 2, gekozen heeft om hoofdtrainer bij vv De Raven te worden. Uiteraard voor de spelers en vereniging een minder prettige mededeling, voor Fred een mooie stap als trainer. Wij wensen hem alle plezier en succes in deze uitdagende functie.
De TC gaat nu aan de slag om voor komend seizoen een nieuwe hoofdtrainer te vinden voor Dommelen 2.

Dommelen1 selectie