Verslag Pupil v/d Week : Jordy van Roij (Dommelen 1 - Hapert 1) 2-1

11 december 2017 9:00

Jordy van Roij Pupil van de week

Ik kwam aan bij het voetbalveld en daar mocht ik me boven gaan omkleden. Ik kreeg daar een shirt en broek van pupil van de week. Rachele en Heidi gingen mij uitleggen wat ik vandaag allemaal moest gaan doen. De spelers waren al warm aan het lopen toen ik het veld op kwam en ik ben met hun mee gaan doen. Het was wel erg veel lopen. Ze hebben ook nog oefeningen gedaan met de warming-up. Dat vond ik erg leuk om te doen, maar soms waren ze wel erg ingewikkeld.

Toen de spelers warm gingen spelen mocht ik met Dommel overspelen. Dommel was toen wel erg onhandig. Hij kon niet altijd de bal vinden en dan ging hij met zijn armen zwaaien om te kijken waar de bal was. Ik moest hem daar af en toe bij helpen. Toen Dommel een beetje gevoel had voor de bal kon ik eindelijk met hem warm spelen.

Tijdens het warmspelen verloor Dommel wel drie keer zijn schoen!

Na het warm spelen mocht ik mee naar het kleedlokaal en daar hoorde ik wat de trainer te vertellen had tegen de spelers. De trainer zei dat de speler geconcentreerd moesten voetballen en hij zei dat we ze gaan inmaken. Toen mocht ik met de spelers het veld oplopen. Ik mocht samen met Dommel en de scheidsrechter als eerste het veld op, dat was leuk. Ik mocht bij de scheidsrechter een muntje komen halen zodat ik het muntje mocht opgooien om te kijken wie er mocht beginnen. Ik mocht dat muntje houden, maar heb het muntje in de jas laten zitten.

Het was een spanende wedstrijd want in de eerste helft werd er niet gescoord. In de rust krijgen de spelers een kopje thee. Toen begon de tweede helft daar werd twee keer door Thomas van Dommelen gescoord. Ik vond het erg leuk om in de dug-out te zitten.

Dank je wel voor deze super leuke dag!

Ik vond het erg leuk!

Groetjes Jordy van Roij