Verslag Pupil v/d Week : Bas de Backer (Dommelen 1 - BES 1

25 oktober 2017 21:30

Bas de Backer Pupil van de Week

Ik ging met mijn zusje en ouders naar het sportpark en daar hadden we voor de wedstrijd frietjes gegeten in de kantine. Voor de wedstrijd gingen we omkleden in een speciaal tenue, daarna zijn we naar het kleedlokaal gelopen. In het kleedlokaal heb ik met de spelers en de trainer gezeten en daarna zijn we het veld opgegaan en gaan warmlopen. Ik mocht meedoen met de warming-up van de spelers en ben ik met Dommel over gaan passen. Na de warming-up zijn we teruggegaan naar het kleedlokaal en heb ik de tactiek van de wedstrijd gehoord. Na de tactiek zijn we naar buiten gegaan en heb ik de scheids ontmoet en zijn we het veld opgelopen met Dommel.

Toen Dommel wegging en de scheids floot, mocht ik naar de goal van de tegenstander dribbelen. Ik speelde iemand uit met een schaar en heb ik met een panna een goal gescoord. Daarna ben ik naar de dug-out gelopen en ben ik daar gaan zitten. In de rust heb ik gevoetbald met vriendjes en toen de wedstrijd weer begon ben ik weer gaan zitten.

Ik vond het heel erg leuk ! Rachele en Heidi bedankt voor de leuke avond !

Groetjes,

Bas.