Succesvolle aftrapbijeenkomst Jeugdvrijwilligers

4 september 2017 21:00

Op vrijdag 1 september organiseerde RKVV Dommelen, onder de vlag van de ING Academy, een Aftrapbijeenkomst voor het nieuwe seizoen. Op deze gezellige, informele bijeenkomst werden diverse praktische zaken mbt het nieuwe seizoen met elkaar gedeeld en besproken.

Tijdens de avond werden er voor de aanwezige trainers, leiders, scheidsrechters en andere vrijwilligers 3 sessies aangeboden :
1. de nieuwe wedstrijdzaken-app, het mobiele wedstrijdformulier (mDWF)
2. CoachAssist-app, de app voor alle trainers met oefenstof
3. Ondersteuning vanuit vereniging voor alle vrijwilligers

Tevens werden de traditionele coachboekjes uitgedeeld aan de trainers, verzorgd door Essentra en Drukkerij Schoenmakers.

Na deze sessie werd door Hans Keereweer op de bekende wijze de Dommelsche Voetbalquiz aan de aanwezigen voorgeschoteld. Uiteindelijk eindigen 2 teams gelijk en werden de prijzen eerlijk verdeeld. Na de quiz bleef het nog lang gezellig op 't Heike.

17-18 aftrap app mdwf