Daniel Voigt hoofdtrainer 2023-2024

3 februari 2023 16:15

Daniel Voigt (45) wordt komend seizoen de nieuwe hoofdtrainer van RKVV Dommelen. Momenteel is hij assistent-trainer bij Blauw Geel ’38 en Hoofd Opleiding bij v.v. Bruheze, eerder was hij hoofdtrainer bij SV Liessel en SV Deurne 2. Dit seizoen rondt Daniel zijn UEFA A-opleiding af. Daniel tekent een contract voor één seizoen, waarbij door beide partijen de intentie uitgesproken is om een langere samenwerking met elkaar aan te gaan.

Daniel Voigt: “RKVV Dommelen heeft me enorm nieuwsgierig gemaakt. Vanaf het eerste contact moment was er eigenlijk al een klik. Vanuit de TC zijn er een aantal gesprekken geweest en heb ik een goed beeld gekregen van de club en selectie. Het door ontwikkelen van de eigen jeugd spreekt me daarin enorm aan. Ik kijk er erg naar uit om de spelersgroep te leren kennen en van daaruit stappen te maken.

Voorzitter Lucien van den Heuvel: “We zijn heel blij met de aanstelling van Daniel als hoofdtrainer van onze selectie. Met zijn ervaring en kennis maken we graag de volgende stap met onze jonge selectie en de aanwas die er is vanuit onze jeugd. Wij zien uit naar zijn samenwerking met zowel spelers, staf, technische commissie en bestuur.”

Samenstelling staf
Naast de aanstelling van Daniel als hoofdtrainer, zal Bart Schuur als assistent-trainer gaan fungeren, in de combinatie met het trainerschap van Jo19-1. Met de andere stafleden zijn er op dit moment gesprekken gaande over komend seizoen. De invulling daarvan wordt op korte termijn verwacht.

DanielxLucien.jpeg

22-23 hoofdtrainer selectie